ח"כ פינדרוס בריאיון: "את מי נצחת בנט? גרמת לחילול ה' שאסרתם לימוד תורה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס בריאיון: "את מי נצחת בנט? גרמת לחילול ה' שאסרתם לימוד תורה"

ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את תנועת הניצחון שהניף בנט לאחר העברת חוק הגיוס, "כמו פרחח". פינדרוס תקף את בעלי האינטרסים שנלחמים בקומה הכשרה בשל אינטרסים כספיים והבהיר, "הציבור החרדי יחפש פתרונות תקשורת אחרים"

צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לפרובוקציה הקשה כל הכפרנים בכותל הבוקר והתייחס למתווה הכותל, "המתווה לא יכנס לתוקף כי יש מחאה ציבורית אדירה שהולכת וגדלה. קריב לא השתמש בחסינות שלו להכניס ספר תורה כפי שעשה בעבר. הם רוצים לקבל הכרה בגיור וכו'. כעת זה נראה שמתווה הכותל לא ייצא לפועל".

פינדרוס התייחס לחוק הגיוס ואמר "הדבר המרכזי זה החילול ה' שלו, שמודיעים שלימוד תורה זה לא חוקי ללמוד תורה ולכן נגביל אתכם ולכן זה חוק רע. השאלה אם מחר או עוד חמש שנים יגייסו בחורי ישיבות התשובה היא לא. אני לא מוטרד מהנושא של החוק אלה מהחילול ה' שבו".

עוד הוסיף, "במדינה יהודית אומרים שתורה שמחזיקה את עם ישראל אוסרים על לימודה בנט מרים יד כמו פרחח לאחר העברת החוק, את מי ניצחת? שאסור ללמוד תורה במדינת ישראל?".

על הרס הקומה הכשרה אומר פינדרוס, "יש טבע של אנשים בכל דבר שיש כוח ועוצמה מתלוננים על כך. אני בדקתי את זה, החסימות של המספרים נעשה בהוראה של גדולי ישראל מכל החוגים. החסימות של קווי חדשות קיבלו הוראות ישירות מגדולי ישראל ולא ממישהו אחר. מי שולט במחירים? אפשר לבדוק את זה, אבל מפה ללכת ולבטל את זה?".

פינדרוס הבהיר כי "אם מחר בבוקר תהיה בעייה עם פלאפון כשר, הציבור החרדי ימצא פתרונות אחרים לתקשורת. היו כמה בעלי קווי חדשות שעשו בלאגן בתקופת השר אמסלם. ראשי הישיבות ביקשו לחסום את זה, בהוראת מרן נשיא המועצת חכם שלום ומרן ראש הישיבה הרב גרשון הורו על כך. אותם חצופים בעלי חברות ובעלי אינטרסים נלחמים בגדולי ישראל חזיזתית בזה".



0 תגובות